CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

التاج تحت اقدام المدونين


تعلن مدونة عروس البحر ان جالها تاج و ده سبب غيابها عشان هي مكسلة ترد عليه

وده تاني تاج جالي

-----------------------------------------------------------------------------

مين اللي دبسك في التاج؟؟؟
برنسسا ويزبر
مدونة قطع السكر ...احيانا لا تحلي

اذكر القوانين المتعلقة بالواجب؟؟؟

اني احل الواجب و مشطبش كتير


اذكر سته اسرار لا يكتشفها من يقابللك اول مره؟؟؟
الاول اني بخيلة اول مرةممكن اعزم صحبتي عزومة جامدة تاني مره باكو لبان و خلاص

السر التاني اني رغايه و ده مش بيبان اول مرة
السر التالت اني مش نكدية

مش عارفة بقي ايه التلت اسرار التانين بصراحة


اذكر ستة عشر صفة عن نفسك؟؟؟؟

ستاشرصفة بحالهم
نبتدي بالعيوب

اني بنسي بسرعة

بخيلة

دقيقة اوي و ده مبيخلنيش افهم الناس صح
متطفلة بس عمري ما اتحشر بس في نيتي بكون عاوزة اعرف كل حاجة

متاشئمة جدا

الحاجات الكويسة اللي فيا

طموحة

عندي حيوية زايدة

صبورة و بؤمن اوي بالصبر(الصبر ثلاثة علي الطاعة و عن المعصية و علي المصيبة)و ده معني الصبر عندي

متحفظة

مخلصة

مش مغرورة
و انا مش انانية انا مش انانية (ايه ده حقلب علي ميريام فارس) ..هههههه

و الباقي انتوا قالوهم


مرر التاج لست اشخاص؟؟؟

مش عارفة امرر لمين

بس اللي اتمني اعرف اجاباتهم لو عايزين يردوا اوكي ولو مش عاوزين مفيش مشكلة

شهد الكلمات

دينا


بنوتة


صباح الصباح

و التاج تحت اقدام المدونين....... اتفضلوا

11 comments:

شفـقــة و إحســــان said...

مبروك يا قمر التاج بردوا بيعرف المدونين على الناس الحلوين

Unknown said...

عروسة بحر بخيلة ؟
بالذمة ده كلام ؟ مين الي حيغرقني لولي مرجان ؟

tota_fm said...

ايه التاج الجامد ده والاجابات الجامده ديه
بس انا مش مصدقه انك بخيله دا حتى انتى اميره البحار
فى اميره بخيله؟

Unknown said...

أسأل الله الذي لن تطيب الدنيا إلا بذكره
ولن تطيب الآخرة إلا بعفوه
ولن تطيب الجنة إلا برؤيته
أن يديم ثباتك ويقوي إيمانك وصحتك
ويرفع قدرك ويشرح صدرك
ويسهل خطاك لدروب الجنة
وأن يجعلك من عتقائه من النار
ومبروك عليك شهر رمضان

شهد الكلمات said...

شكرا ع التدبيسة
و الله رغم انها تدبيسة بس انا سعيدة انك اخترتيني من بين المدونين عشان تهديني التاج
شكرا بجد

و اجاباتك جامدةو زي الفل

تحياتي

عروس البحر said...

شفقة هانم و احسان بك
---------------------
الله يبارك فيكي
و تعالي كتير
و اهلا بالضيوف الجداد
تحياتي

عروس البحر said...

عاليا حليم
---------
لابجد بلاقي نفسي بخيلة في حاجات كتيرة
مش عارفة اعالج الصفة دي ازاي؟؟؟
تحياتي

عروس البحر said...

توتا اف ام
---------------
تصدقي اميرة بخيلة
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك
-------------------------------

عروس البحر said...

نهر الحب
---------
رمضان كريم
----------------------------

عروس البحر said...

شهد الكلمات
-----------
و انا اسعد اني اتعرفت بيكي
رمضان كريم
تحياتي
-------------------------------

العاب فلاش said...

well done