CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ربنا ياخد مخترع الهبل و سنينه



فاكرين ايام زمان كنا اكيد عندنا ذكريات

ذكريات هبلة و ذكريات حزينة و مؤلمة و ذكريات جميلة

انا بقي ححكلكيم عن ذكريات هبلة
الذكري الاولي
-----------------
كنت عندي تلت اربع سنين

اختي الصغيرة كانت اعدة تعيط و تصرخ

فقررت اني اهشكها و ادلعها

رحت عاملة ايه؟؟؟؟بذكائي حطيت اختي في الدرج و اعدت افتحه و اقفله افتحه و اقفله افتحه و اقفله

ماما شافتني و صوتت و راحت مطلعة اختي من الدرج بسرعة

و الحمدلله ربنا ستر

يا يعني يا ماما قلقتك

يا يعني يا اختي عذبتك

I AM SORRY MY SISTER
-----------------------------------------------------------------------------
الذكري الثانية

-----------------
كان عندي خمس سنين و كنت عيانة

و كنت باخد دوا لونه برتقالي فكنت فكراه عصير برتقالي

و كنت بحب اوي الدوا ده
رحت عملة ايه صحيت بالليل من ورا ماما و رحت اشرب الدوا كله
بس من حسن حظي انهم كانوا حبه صغييرين في الازازة

ياما كنت حموت
و بعدين اعدت اعيط و قولت لماما بطني بتوجعني اوي
قالت لي من ايه يا حبيبتي

قلت لها مش عارفة انا شربت الدوا و بطني وجعتني

ايه يا ماما الدوا اللي بيوجع البطن ده ؟؟حاجة غريبة

قلت لها انا شربته كله
ماما قالت دوا ايه





انا:البرتقالي يا ماما

ماما طبعا صوتت و تصرخ




و لقيت الدوا فاضي اخدتني علي المستشفي هي و بابا


I AM SORRY MY MOTHER


I AM SORRY MY FATHER


انا كنت هبلة اوي ياااااااااااااه


I AM SORRY

ربنا ياخد مخترع هبل و سنينه


قولوا امين

39 comments:

سندباد said...

اول زيارة
جميل ان الواحد يفتكر زكرياته مش هاقول هبله
دي شقاوة وعفرته عيال
عجبتني اوي شقاوتك مع اختك والله منتهي الذكاء
تحياتي

صباح الصباح said...

حد يعمل كدة.. تحطى اختك فى الدرج.. دى مش دوسية يا بنتى
بطلى شقاوة بقا.. بس واللة لسة شكلك بتعملى مصايب
هههههههههههة

blue-wave said...

ههههههههههههههههههههه
دانتى كنتى مجرمه:))
بس بجد خفة دم محصلتش

شهد الكلمات said...

ههههههههههههههه

فكرتيني بالذي مضي

ذكريات جميلة و شقية
و الحمد لله انك محصلكيش حاجة وحشة من الدوا

تحياتي

طبيبك الخاص said...

هههههههههههههههه

حلوه حكايه الدرج دى بتنم ان انسانه زكيه من ضغرك


وكويس ان محصلكيش حاجه من الدوا والا مكناش هنضحك كده

تحياتى

عروس البحر said...

سندباد
-----------------
و هل يخفي الذكاء
هههههههههههه
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك
--------------------------

عروس البحر said...

صباح الصباح
----------------
هههههههههه
لا بجد كانت زي الدوسيه
تحياتي
-----------------------------

عروس البحر said...

BLUE_WAVE
------------
اختي حتسجني ههههههههه
تحياتي
-------------------------

عروس البحر said...

شهد الكلمات
--------------
ازيك وحشاني
بس بجد انا مجرمة و لا دي عفرتة عيال
ههههههههههههههههههههه
تحياتي
--------------------------

عروس البحر said...

طبيبك الخاص
--------------
طبعا زكية
و لا في اعتراض
هههههههههههههه
تحياتي
------------------------

كلام حسام said...

ليه يا بنتي
ده نجم افلام الهبل دلوقتي بياخد 8 مليون في الفيلم
وماله بس الهبل

funckydoctor said...

ههههههه
بجد حاجات حلوة
أكيد أنا كنت أهبل من كده
:D
بس شربتى بروفين بجد ؟
اه منك
تحياتى

الكاتب احمد كاجوال said...

السلام عليكم
بعد التحية و السلام نفيدكم علما بأن مدونة
شباب الصحبة
بدأت المرحلة الاولي من العمل و نحن نقدم الان أجرأ و أكثر المقالات التي تتنوع ,, نرجو منكم المشاركة من جديد ابداء الرأي علي المواضيع وبدأ التعليق ,, كما أرجو المشاركة في الاستفتاء

دة أمل ليا و شرف ,, انا حكون سعيد لو تمنحهولي

مجهود أكثر من 5 شهور ينتظر أجابة فرد

و جزاكم الله خيرا علي كافة الاحوال
http://so7bah.blogspot.com/

بنوتة said...

حرام عليكي اللي بتعمليه في اختك ده بصي انا حقولك حاجة اقتليها و بعدين قوليI AM SORRY MY SISTER
انا معاكي و اقول امينننننننننننننننننن

Eman Eltaher said...

وحشتييييييييييييينى
و وحشتنى بجد خفة دمك اللى مش معقولة دى

أنا مسكت المدونة من أول الصفحة لآخرها
كان فاتنى مواضيع كتير
ضحكتينى بجد اوى

آآآآآآآآآآآآآآه صحيح كنت هانسى
أنا جييييييييييييييييت

فين الورد؟؟؟
فين الزغاريت ؟؟؟
فين الشيكولاتة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماشى ماشى

أنا ليا عندك
أنا بقولك أهو
:))

Princesa ... WHiSPeR said...

انا جه


هههههههههه
الله يكون في عونك يا طنط

حلوه اوى دي بتاعت حطيتي اختك في الدرج


صحيييييييييح قبل اما انسي
ليكي تاج تعالى خديه

Unknown said...

اه صح ربنا ياخد الهبل بس دى مش هبل دى براءة وحلوة البراءة جدا وحلوة مدونتك جدا جدا

Known as PHYSCO said...

رغم غرابة الأفعال يعنى أول مرة سمع عن واحدة حطت أختها فى الدرج .. صحيح نيتك سليمة و طيبة .. بس من الواضح من الحالتين إن مش دايما النوايا الطيبة بتؤدى لنتائج كويسة .. عامة الحمد لهل كبرنا و عقلنا .. و لا إيه :))

عروس البحر said...

شملولي بن سحلولي
-----------------
كويس ممكن اخد عشرة مليون كمان
هو مين نجم افلام الهبل؟؟؟ قصدك علي احمد حلمي
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك

عروس البحر said...

funcky doctor
--------------
صدقني شربت ربع البروفين
و اكيد انتي شايف العلبة اد ايه
كبيرة فشربت ربعها يعني مصيبة
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك
--------------------------------

عروس البحر said...

المدون/احمد كجول
----------------
ان شاء الله و اوعدك بالزيارة
تحياتي و مع تمانيتي بالتوفيق
--------------------------------

عروس البحر said...

بنوتة
-------
قولي احسن حسبي و الله و نعمل وكيل
تحياتي
------------------------------

عروس البحر said...

ايمان الطاهر
-----------
القمر نور المدونة يا ربي
مبتسمعيش الكلام و بتغيبي عليا
اقوللك رمضان كريم قبل ما يجي الشهر الجاي
بس انتي وحشاني اوي
بس بجد عجبك اخر خمس بوستات
؟؟؟؟؟ يهمني رأيك
اموووواه
تحياتي

عروس البحر said...

la princesa whisper
---------------------
فعلا ربنا يكون في عون ماما
اوعدك بالرد علي التاج
تحياتي
----------------------------------

عروس البحر said...

engy
--------
تصدقي البراءة دي لسه موجودة
هههههه
تحياتي
---------------------------------

عروس البحر said...

بيقولوا سايكو
---------------
يعني كبرنا سنا بس عقلا لا
هههههههههههههه
بس و الله نيتي سليمة
تحياتي
-------------------------------

dina said...

ههههههههههههههههههههههههه
ايه الطفولة دى...هههههههههههههههه
بجد عسل اوى بس شكلك كنتى معذباهم

عروس البحر said...

dina
----------
ازيك يا قمر
و اللهاي انتي اللي عسل
بس اعترف انا عذبت اهلي بماصيبي
تحياتي

momken said...

امين
مع ان الواحد سعات بيحتاج انواع معينه من الهبل

بس ياله

انا جاى اصلا اعيد عليكى واقولك كل سنه وانتى طيبه وبالف خير


تحياتى

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed said...

ذكريات جميلة جدا ياااااااااااه لو كل واحد عمل زيك وافتكر زكرياته في حاجات هتخليه يضحك وحاجات تخليه يعيط بس بجد بتبقي جميلة جدا اشكرك علي الموضوع
اخوكي
monshed

صالح سعيد said...

واضح انك كنتى شقيه جدا وانتى صغيره
يا ترى بقى الشقاوه لسه موجوده ولا ايه اللى حصل
عموما مدونتك ليها طابع مميز وعشان كده انا قريتها كلها
عندك حس كوميدى
تسلم ايدك

عروس البحر said...

ممكن
------
اشكرك
و كل سنة و انت طيب
تحياتي
------------------------------

عروس البحر said...

mr monshed
----------
فعلا الذكريات ساعات بتخلي الواحد فرحان و ساعات بتجبله حالة اكتئاب
تحياتي
--- ------------------------------

عروس البحر said...

صالح سعيد
--------
اشكرك
و الشقاوة اختفت شوية
لكن المصايب و الكوارث بتزيد كل يوم تحياتي
----------------------------

(احمد سكر ) said...

هههههههههههه
لاء هبل صح

محمد ابنى

مره بيتفرج على البوم الصوره

وفيه صور الفرح بتاعتى انا ومامته

وقام جايلى مكشر ااوى


وبيقولى يابابا انت وحش

انت مش بتاخدنى معاك فى اى حته

قلتله ازاى يامحمد

انا باخدك معايا ف كل مكان

قالى لاء

الفرح دا انت مش اخدتنى معاك فيه

وطبعا كان بيشاور على صور الفرح بتاعتى انا ومامته

هههههههههه

واتشنك وقعد يعيط جامد

ويقولى انت وحش انت وحش

وطبعا انا مبلم

مش عارف ااقله ايه

هههههههههه


تحياتى

احمد

عروس البحر said...

احمد سكر
------------
اما موقف صحيح
ههههههههههههه
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك
---------------------------

~ رُوح ~ said...

حلو موضوعك زرع البسمة في القلوب عندما تسترجع ذكريات الطفولة :)

مواقف تخلي الواحد يشعر بحجم معاناة أمهاتنا معنا...الله يحفظهن

مدونة ادم said...

ده انت كنت طفل وديع جدا

فساتين زفاف وسهرة said...

يا فكرتيني بالذي مضى