CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

اتفضل خد بطرمان استفزاز


طبعا كالعادة بتفرج علي التلفزيون و انا بأكل و ده سبب زيادتي في الوزن

لكن امبارح نفسي اتغمت و انا باكل عشان شوفت برنامج مستضيف
الفنانة الاصيلة الجادة مش متميزة بالدلع ولا الهيافة
ندخل علي الاستفزاز

دخلت بفستان قصير جدا
و بعديت غنيت لوردة اكدب عليك اعدت اضحك



دخلت البرنامج برجليها اليمين

ملحوظة* هي بتعرف ربنا


و بدأت المذيعة تسألها او بمعني اصح تهزأها * هيفا عملتي قبل كده خطة لتوقعي رجل؟؟




هيفا*مش فهمة(دخلت في تجسيد دور عبده العبيط) اوقعه علي الارض يعني(الاستعباط حيشتغل) الصبر يا رب

سببت بس الف حالة طلاق ا
المذيعة * ايه رأيك يا هيفا في لقبك(ملكة الاغراء)؟؟؟؟

هيفا انا مش بستخدم الاغراء(ابدا هي ملكة خراب البيوت) و الناس هي اللي بتفهمني غلط(الناس عامية) الصبر يا رب

المذيعة* ممكن تتزوجي رجل تصرفي عليه؟؟؟

هيفا * لا اكيد

المذيعة* لماذا؟؟

هيفا* بحس بنقص في شخصيته كرجل

المذيعة* ايه سبب غيرة المرأة علي الرجل؟؟

هيفا* حبها( قال بتفهم في الحب) الصبر يا رب

المذيعة* كم رجل بيتقدم ليكي في الساعة؟؟؟

هيفا تضحك الضحكة المستفزة

المذيعة*ايه مواصفات فتي احلامك؟؟

محترم(يا سلام شبشب الحمام)انسان ذكي و شكله مقبول ( طبعا ) ان يكون عنده هدف
المذيعة*اللي معاه ميت الف جنيه يقدر يعمل هيفا تانية؟؟

هيفا*لا ما بيقدر لان ماما قالت ما في غير هيفا واحدة( اه لان ماما قالت ما في غير سفاله واحدة) الصبر يا رب

المذيعة * ممكن هيفا تطلب ايد رجل

هيفا* لا مش مظبوط فين حبه ليا ؟؟؟

المذيعة * ما هي اغلي شئ تمتلكي و لا تقدري ان تسغني عنها؟؟؟


هيفا* كرامتي


باي باي بدون تعليق

13 comments:

أنا حر said...

ليه كل الهجوم ده اوعي يكون من باب الغيرة
:)
انا بحب هيفاء بصراحة علشان كده مش هقدر احكم على البوست لأني مش هكون محايد بس هيفاء بتقدم لون مش جديد سواء كان على الساحة الغنائية او الفنية
هي نقدر نخرجها من المجال الفني كله ونقول عليها حاجة جميلة بعيد عن الفن
بس بجد البنات غيرانا ليه منها ؟؟؟
:))
تحياتي

عروس البحر said...

انا حر
----------
ده مش من باب الغيرة
ده من باب عدم القيم و الاخلاق من الدلع بتاعها و الاستفزاز
و ان هي بتبقي مصدر لخراب البيوت
و مش حكون عنصرية في بنات بيغروا منها بس انا مش عارفة ليه؟؟؟\
يمكن يكونوا عايزين يبقوا زيها
بس انا من البنات اللي شايفة انها شخصية مش جميلة عشان انا بنسبة لي الجمال هو الجمال الداخلي ليس الخارجي
تحياتي

blue-wave said...

انا مش فاهم انتى زعلانه ليه؟
ما كل اجاباتها منطقيه وسليمه اهى
بس هيا نسيت تقول انها مش بتنام قبل ما تصلى العشاء
:))
تحياتى

عروس البحر said...

BLUE WAVE
---------------
هههههههههههه عندك حق فعلا
نسيت تقول انها مش بتنام الا لما تصلي العشاء
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك
-----------------------------------

كوارث said...

طول عمري اعرف ان هيفا معندها حيا وينطبق عليها بشدة مثل اللي اختشوا ماتوا
بس اول مرة اعرف انها بتشرب مخدرات قبل لقاءاتها الاعلامية

عروس البحر said...

كوارث
-----------
فعلا عندك حق
بس انا شايفة انها عايشة في برج عاجي من الغرور
تحياتي و ارجو تكرار زيارتك

أسير الجراح said...

عروسة البحر



معلش مش هلحق اعلق لاانى مسافر دلوقتى



واوعدك انى هيكون فى تعليقات كتير منى


وخسوسا انك ايكندرنية زيى


تحياتى وتقديرى



اسير الجراح

عروس البحر said...

اسير الجراح
-----------
تشرفت بمرورك
-------------------------

غمض عينيك said...

خليكوا انتوا كده غيرانين من الست هيفا
دا جمال طبيعي ياناااااااااااااااس

عروس البحر said...

غمض عنيك
-----------
جمال طبيعي خالص مش عملة غير 16 عملية تحميل
سمبلي

dina said...

هههههههه
انا بس اللى مزعلنى ازاى واحدة تبقى اسمها هايفة و فرحانة اوى كدا بنفسها قال هيفا قال
بس و الله اسم على مسمى

عروس البحر said...

دينا
--------
مش فرحانة بس باسمها لأ ده كمان عملة اغنية بتقول
انا هيفا انا
تحياتي
--------------------------------

د.محمد ربيع هاشم said...

بصراحة عجبتني جدا المدونة كلها
رائعة