CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

never make shopping



يوم الجمعة اليوم اللي بحس فيه بالسعادة طول حياتي



بقي اوحش يوم في حياتي




انا و ماما خرجنا كارفور




دخلت محل ساعات




كبير كبير كبير




كل حد دخل المحل




لابس بدلة والمحل




مليان نور




و ماما اعدة تتفرج علي الساعات




وانا اعدة افكر في فواتير الكهرباء




ماما سالت علي سعر ساعة




البياع المحترم




32 الف جنيه




طبعا انا و ماما خرجنا من المحل




عشان الساعة رخيصة اوي اوي




و بكل تواضع




و احنا بنشتري باكتر من كده




------------------------------------------------------------------------------------------------




دخلنا محل لبس




سالنا علي سعر بالطو




البياعة




تقول بمنتهي البساطة




خمسة الاف جنيه




انا ****** بس كده




البياعة*********** علشان حدرتك تونتي برنست سيل




انا ** مسألتش علي سعر المحل




البياعة***




هههههههههه




ههههههههه




هههههههه




ده سعر البالطو




انا******* خلاص يا ماما




اشتري لك واحد




و انا واحد




طلعت برده انا وماما من المحل




عشان السعر اهبل




و رخيص




----------------------------------------------------------------------------------------------




لو كنت مكاني حتعمل ايه؟؟؟؟




-----------------------------------------------------------------------------------------------




نصائح مني عشان متتصدمش




----------------------




-----------------------




متسألش علي سعر




متدخلش محلات




متخرجش يوم الجمعة




متفكرش تتفسح

12 comments:

بنت القمر said...

ههههههههههههههههه
معقوله الساعه ب32 الف جنيه ياااااااااه
ومامتك عملت ايه؟؟؟
يا بنتي الاسعار بقت نار ربنا يعنا
يا اموره
تحياتي

اسكندراني اوي said...

هههههههههههههههههههههه
مين قالك بس تسالي ما تشتري وانتي ساكته

KHALED said...

كارفور والهايبر وما أمثالهم
مميزاتها أن تتعامل فى السلع التى لتجدينها خارج هذة التجمعات التجارية
والساعة أم اتنين وتلاتين ألف موجودة من زمان والبالطو أبو خمسة ألاف برضة موجود ألمهم أنا باشترى منين
تحياتى مع تمنياتى بعدم أحساسك بالاحباط

عروس البحر said...

بنت القمر
------------
ازيك يا قمرة؟؟؟
انا مامتي وشها تحول للمونة
ارجو تكرار زيارتك يا قمرة
-----------------------------------

عروس البحر said...

اسكندراني
----------
فكرة حلوة
حتي حتكون اخر مرة ادون
عشان حكون في السجن
ههههههههههههههه
تحياتي
-----------------------------------

عروس البحر said...

khaled farag
--------------
عندك حق
دا انا لازم يكون معايا بنك مصر التجاري و الوطني
هههههههههه
تحياتي
------------------------------

mohand said...

ايه الاسعار البسيطة دي ؟

دي اسعار بسيطة جدا

ويقولوا ان مصر الاقتصاد بتاعها تعبان

اللي هيشتري ساعه ب 32 الف

بياكل في الغداء بكام بقي

تحياتي وانا مفقوعه مرراتي

Doaa Ebrahim Aaql said...

يخرب عقلك
بقا كل ده يحصل من خروجه
فى يوم الجمعه
أنا بردو قلت كده
ان يوم الجمعه اجازة فى البيت

بس دلوقتى هتبقى كل
ايامنا اجازة
فى الظروف اللى بقينا فيها دى


سلام ياعسوله

Unknown said...

احنا اعتذلنا الفسح من زمان يا عروسة البحر اما الشراء اهوه حسب الظروف

عروس البحر said...

mohand
-----------
ما ابهي اسعار مصر و اقتصادها
------------------------------

عروس البحر said...

princess dodo
--------------
مش حقول اكتر من انك
وحشاني اوي
-----------------------------------

عروس البحر said...

عاليا حليم
------------
عندك حق
بس اوعي متتفسحيش في مدونتي
الا النور يتقطع في المدونة
---------------------------------